Breaking News

Default Placeholder Default Placeholder Default Placeholder Default Placeholder Default Placeholder

پارک بو-ینگ ایک جنوبی کوریائی اداکارہ ہے جس نے فلموں اور ٹیلی ویژن دونوں میں اپنی پہچان بنائی ہے، ایک دہائی پر محیط کیریئر میں بہت زیادہ پذیرائی حاصل کی۔ وہ ہٹ فلموں اسکینڈل میکرز (2008)، اے ویروولف بوائے (2012) اور آن یور ویڈنگ ڈے (2018)، اور ٹیلی ویژن سیریز اوہ مائی گوسٹ (2015)، اسٹرانگ گرل بونگ سون (2015) میں اپنے اہم کرداروں کے لیے مشہور ہیں۔ 2017)، Abyss (2019)، Doom at Your Service (2021)

، اور ڈیلی ڈوز آف سنشائن (2023)۔

پارک 12 فروری 1990 کو جیونگ پیونگ، شمالی چنگ چیونگ صوبہ، جنوبی کوریا میں اپنے والدین کی تین میں سے دوسری بیٹی کے طور پر پیدا ہوئی۔ اس کے والد ایک سپاہی تھے جنہوں نے تین دہائیوں سے زیادہ عرصے تک اسپیشل فورسز میں خدمات انجام دیں۔ اس نے اداکاری اس وقت شروع کی جب وہ ایک ویڈیو پروڈکشن کلب کی رکن کے طور پر مڈل اسکول میں تھیں۔ وہ اپنی اعلیٰ تعلیم کے لیے ڈنکوک یونیورسٹی کے شعبہ تھیٹر اور فلم میں داخل ہوئی۔

اس نے اپنی باضابطہ اداکاری کا آغاز 2006 میں ساتھی نئے آنے والے لی من ہو کے ساتھ ہائی اسکول ٹیلی ویژن سیریز سیکریٹ کیمپس سے کیا۔ اس کے بعد وہ کئی ٹی وی سیریز میں نظر آئیں، جیسے دی کنگ اینڈ آئی، میکریل رن، اور جنگل فش۔ وہ کامیڈی فلم اسکینڈل میکرز میں Cha Tae-hyun کے ساتھ اداکاری کرنے کے بعد شہرت کی بلندی پر پہنچی، جس نے 8.3 ملین ناظرین کو 2008 کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی اور کورین سنیما کی سب سے کامیاب فلموں میں سے ایک بننے کے لیے راغب کیا۔ اس نے اپنی کارکردگی کے لیے کئی ایوارڈز جیتے،، جیسے کہ Baeksang آرٹس ایوارڈز میں بہترین نئی اداکارہ اور مقبولیت کا ایوارڈ، بلیو ڈریگن فلم ایوارڈز، اور Daejong فلم ایوارڈز۔ ان کی مقبولیت کی وجہ سے انہیں “نیشنز لٹل سسٹر” کے نام سے بھی پکارا گیا ۔تاہم، 2010 میں، وہ اپنی اس وقت کی انتظامی ایجنسی اور ایک فلم پروڈکشن کمپنی کے ساتھ قانونی تنازعات کے سلسلے میں الجھ گئی، جس کی وجہ سے وہ قانونی چارہ جوئی میں بندھ گئی اور اگلے چند سالوں تک کام کرنے سے قاصر رہی۔ اس نے آخر کار 2012 کی ہارر تھرلر ڈونٹ کلک کی سرخی لگا کر اپنے چار سال کے وقفے کو ختم کیا۔

اس سال کے آخر میں، اس نے فنتاسی رومانوی فلم اے ویروولف بوائے میں سونگ جونگ کی کے ساتھ اداکاری کی، جس نے 7 ملین ایڈمیشنز کو عبور کر کے اب تک کے سب سے کامیاب کورین میلو ڈراموں میں سے ایک بن گیا۔ اسے ایک تنہا لڑکی کی تصویر کشی کے لیے تنقیدی پذیرائی اور سامعین کی محبت ملی جو ایک جنگلی لڑکے سے دوستی کرتی ہے۔

وہ مختلف پراجیکٹس میں اپنی استعداد اور دلکشی کا مظاہرہ کرتی رہی، جیسے کہ یوتھ کامیڈی ہاٹ ینگ بلڈز، اسرار تھرلر دی سائلنسڈ، سائنس فائی کامیڈی کلیکٹو ایجاد، اور کام کی جگہ پر کامیڈی یو کال اٹ پیشن۔ اس نے tvN سیریز اوہ مائی گوسٹ کے ساتھ اپنی چھوٹی اسکرین پر واپسی بھی کی، جہاں اس نے ایک ڈرپوک شیف کا کردار ادا کیا جسے ایک ہوس پرست بھوت کا قبضہ ہو جاتا ہے۔اس نے اپنے کردار کے لیے APAN سٹار ایوارڈز میں بہترین اداکارہ کا ایوارڈ اور بلیو ڈریگن فلم ایوارڈز میں پاپولرٹی ایوارڈ جیتا۔

اس کے بعد اس نے JTBC سیریز Strong Girl Bong-Son میں اداکاری کی، جہاں اس نے ایک ایسی عورت کا کردار ادا کیا جس میں مافوق الفطرت طاقت تھی جو سی ای او کی باڈی گارڈ بن جاتی ہے۔ یہ سیریز بہت زیادہ ہٹ رہی، اس نے ریٹنگ کے ریکارڈ توڑ دیے اور کیبل ٹیلی ویژن کی تاریخ میں سب سے زیادہ درجہ بندی والے کوریائی ڈراموں میں سے ایک بن گیا۔ اس نے اپنے کردار کے لیے دی سیول ایوارڈز میں بہترین اداکارہ کا ایوارڈ جیتا تھا۔ اس نے سیریز کے ساؤنڈ ٹریک کے لیے دو گانے بھی گائے، “یو آر مائی گارڈن” اور “لیو”۔

اس نے tvN سیریز Abyss کے ساتھ فالو اپ کیا، جہاں اس نے ایک خوبصورت پراسیکیوٹر کا کردار ادا کیا جو ایک سیریل کلر کے ہاتھوں مارے جانے کے بعد ایک مختلف شکل کے ساتھ دوبارہ زندہ ہو جاتا ہے۔ اس کے بعد اس نے رومانوی کامیڈی فلم آن یور ویڈنگ ڈے میں کام کیا، جہاں اس نے ایک ایسی عورت کا کردار ادا کیا جس کا اپنی پہلی محبت کے ساتھ پیچیدہ رشتہ ہے۔ یہ فلم باکس آفس پر کامیاب رہی، جس نے 2.8 ملین سے زیادہ ناظرین کو اپنی طرف متوجہ کیا۔

2021 میں، اس نے ٹی وی این سیریز ڈوم ایٹ یور سروس میں کام کیا، جہاں اس نے ایک ویب ناول ایڈیٹر کا کردار ادا کیا جو اپنی زندگی ختم کرنے کے لیے ایک مافوق الفطرت وجود کے ساتھ معاہدہ کرتی ہے۔ اس نے سیریز کے ساؤنڈ ٹریک کے لیے ایک گانا بھی گایا، “مائی ڈے اس فل آف یو”۔ وہ نیٹ فلکس سیریز ڈیلی ڈوز آف سنشائن میں اہم کردار میں نظر

آ رہی ہیں ، جہاں وہ ایک نرس کا کردار ادا کر رہی ہیں جو ایک نفسیاتی ادارے میں کام کرتی ہے ۔ کنکریٹ یوٹوپیا میں بھی کام کریں گی، جہاں وہ ایک بڑے پیمانے پرتباہی کے بعد  زمین میں  بچ جانے والے کا کردار ادا کریں گی۔

پارک بو ینگ کوریا کی مقبول ترین اور باصلاحیت اداکاراؤں میں سے ایک ہیں، جنہوں نے مختلف انواع کے کرداروں  میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا ہے۔ وہ اپنی قدرتی خوبصورتی، میٹھی آواز اور بلبلی شخصیت کے لیے بھی جانی جاتی ہیں ۔ اس نے اپنے پورے کیرئیر میں متعدد ایوارڈز اور تعریفی اسناد  جیتی ہیں، اور ملکی اور بین الاقوامی سطح پرجانی جانے  والے کوریائی اداکاراؤں میں سے ایک ہیں ۔ وہ ایک ورسٹائل اور کرشماتی اداکارہ ہیں جو کسی بھی کردار کو اپنا بنا سکتی ہیں۔

سلام دوستو۔کیا آپ سب بھی کورین فین فکشن پڑھنے میں دلچسپی رکھتے ہیں؟ 

کیا خیال ہے اردو فین فکشن پڑھنا چاہیں گے؟ 

آج آپکو بتاتی ہوں پاکستانی فین فکشن کے بارے میں۔ نام ہے  

Desi Kimchi ..

دیسئ کمچی آٹھ لڑکیوں کی کہانی ہے جو کوریا میں تعلیم حاصل کرنے گئیں اور وہاں انہیں ہوا مزیدار تجربہ۔۔کوریا کی ثقافت اور بودوباش کا پاکستانی ماحول سے موازنہ اور کوریا کے سفر کی دلچسپ روداد

پڑھ کر بتائیے گا کیسا لگا۔ اگلی قسط کا لنک ہر قسط کے اختتام میں موجود یے۔۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share Article: